2008. február 13., szerda

Angyali üdvözlet

Az angyalokban mindig is hittem,
A fenyő alatt csodát reméltem,
Bontogattam az ajándékokat,
Mint szárnyaim, s a bájitalokat.

Az angyalokban mindig is hittem,
Egyszer egyet oltár elé vittem.
Jóban-rosszban esküt fogadtunk,
Együtt repültünk és aztán zuhantunk.

Nem háborgok, pedig háboruk dulták fel a lelkem
Nem lázadok, de egy egész világ dőlt össze bennem
Csak nézem, ahogy betemet az éteri por
Majd találkozunk,
Valahol, valamikor.

A szellemekben mindig is hittem
Legendákkal az agyam bevetettem
Elmulik minden, az élet olyan más
Nincsenek hősök, sem angyal legendák.

Nem háborgok, pedig háboruk dulták fel a lelkem
Nem lázadok, de egy egész világ dőlt össze bennem
Csak nézem, ahogy betemet az éteri por
Majd találkozunk,
Valahol, valamikor.

Nem háborgok, pedig háboruk dulták fel a lelkem
Nem lázadok, de egy egész világ dőlt össze bennem
Csak nézem, ahogy betemet az éteri por
Majd találkozunk,
Valahol, valamikor.

Nincsenek megjegyzések: