2011. április 19., kedd

Keverék

Az én medencém nem úszó
Egyszerűen csak Kárpát
A damil végén az úszó nálam
Pontyot lát nem cápát és
A csajom se’ egy gésa de ha
Tudnád milyen a nyelve…
Éles mint egy kés
Ha el van nyelve
Minden reggel újra
Indul a hajnali járat
Mindenki álmos látod
Mindenki fáradt de ha
Eljön végre a hétvége
A házat szétrúgom és
Közben szórom a lét és
Szerelmes leszek beléd

Nem vagyok fajtatiszta
Csak egy keverék
Dupla-nulla-hét akinek nem elég
Neki a világ kell én meg a piát
Keverem hogyha kell
Nem érdekel…

Reggel a dohány a kávé
Ebédre mikróhullám
Este a munkából már
Hullán indul a harmadik
Műszak a fűszag
A sör meg a haverok
Hogy a fenébe ne tudnám
Aztán újra meg újra indul a járat
Mindenki álmos
Mindenki fáradt de ha
Eljön végre a hétvége a házat
Szétrúgom és szórom a lét és
Szerelmes leszek beléd

Nem vagyok fajtatiszta
Csak egy keverék
Dupla-nulla-hét akinek nem elég
Neki a világ kell én meg a piát
Keverem hogyha kell és ha
Eljön a kora reggel és ha
Téged ez tényleg érdekel
Gyere és ébredj mellettem fel!

Az én medencém nem úszó
Egyszerűen csak kárpát
A damil végén az úszó nálam
Pontyot lát nem cápát és
A csajom se’ gésa de
Olyan a nyelve mint egy
Édeskés borotva-éles kés, ja…

2 megjegyzés:

Unknown írta...

jó ötlet ez a dalszöveges dolog. Lehet h. rendszeresen olvaslak majd! amúgy pusszantalak.!

dina írta...

köszi ;) és hajrá ;)
és énis ;)