2011. augusztus 31., szerda

Nem vagyok beoltva...

Tüsszents rám, fertőzz meg,
és akkor én is megfertőzlek.
Elkaplak, elkaphatsz,
lázam van, máris hatsz.

Nem vagyok beoltva ellened,
van ami ellen nincs minek.
Járj velem járványok idején,
immunrendszer, Te meg én.
A sziámi ikrem ma külön nyaral,
én meg csak fuldoklom,
mint a parton a hal.

Tüsszents rám, fertőzz meg,
és akkor én is megfertőzlek.
Tüsszents rám, nem félek,
érints meg, védj is meg.

Nem vagyok beoltva ellened,
van ami ellen nincs minek.
Járj velem járványok idején,
immunrendszer, Te meg én.
A sziámi ikrem ma külön nyaral,
én meg csak fuldoklom,
mint a parton a hal.

Nem vagyok beoltva ellened,
van ami ellen nincs minek.
Járj velem járványok idején,
immunrendszer, Te meg én.
A sziámi ikrem ma külön nyaral,
én meg csak vergődöm,
mint a parton a hal.

Nincsenek megjegyzések: