2017. július 25., kedd

Ne keresd az igazit, az én voltam

Behatolok hozzád símaszkban
Kár, hogy, a pajszert kinn hagytam
Dobd le a kulcsot, engedj be
Megiszunk valamit kettesbe’
Lefutom a pitbullt. Tévedtem
Mondd a szemembe, hogy tényleg nem
Gondold végig, de őszintén
Találnál-e még egy olyan nőt, mint én?

És ki az aki elszúrt mindent?
És mi az ami elmúlt itt benn?
Már nem akarod? Nem gond, tényleg
Nem várok.

És ki az aki elszúrt mindent?
És mi az ami elmúlt itt benn?
Már nem akarod? Nem gond, tényleg
Nem várok.

És ki az aki elszúrt mindent?
És mi az ami elmúlt itt benn?
Már nem akarod? Nem gond, tényleg
Nem várok.

Soha nem kezdhetsz más nővel
Figyelem a házad távcsővel
A bőrdzsekidet is felvetted
Hoppá, ki az ott melletted?
Láttam a csajodat, nem nagy szám
Én a helyedben elhagynám
Ugye megbántad? Gondoltam
Ne keresd az igazit, az én voltam

Sanghaj Peking Toikó
Nélküled itt mindig jó és
Phenjan Szöul Kiotó
Nélküled már minden jó

És ki az aki elszúrt mindent?
És mi az ami elmúlt itt benn?
Már nem akarod? Nem gond, tényleg
Nem várok.
Törlöm a számod végleg!

Nincsenek megjegyzések: