2018. március 8., csütörtök

Nélküled

Egy szó mi nem szól csak ott hallgat bent.
Volt ami volt, nincs zaj van csend.
Egy szó ami szól, de nem értem meg
Sokszor mondtad már viszlát-viszlát
Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát
Sokszor mondtad már viszlát-viszlát
Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát

Maradjak vagy menjek? Te mondd meg!
-Nekem már nem megy. Csak nézem, ahogy minket el a por lep
A sok bizsu között arany vagy
mégsem ragyog úgy a szem, inkább megyek. Vagy maradjak?
A csend beszél itt, megy az agy vs. szív
egy óra egy perc míg nem mondja jobb lesz majd így.
Nem ölel már csak megöl ezzel
egykor kéz a kézben, de most fél méter is ezer.
Hova lett a fény? Miért vagy ilyen távol?
Miért csak pislákol a tűz miért nem lángol?
Késő van már ahhoz, hogy észrevedd
kilép az ajtón mondja: Viszlát, ég veled.

Egy szó mi nem szól csak ott hallgat bent.
Volt ami volt, nincs zaj van csend.
Egy szó ami szól, de nem értem meg
Sokszor mondtad már viszlát-viszlát
Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát
Sokszor mondtad már viszlát-viszlát
Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát

Önkéntes áldozat vagyok
eltávozok majd egy átkozott napon.
A választ megkapod: nem változom
már megint ugyan oda jutottunk, ez fárasztó!

Tök mindegy csak el innen messze,
mert szívből színlelsz te színt a színre.
Beborul az ég, könnyek hullanak a földre,
ez olaj a tűzre, megég az ember bőre.

Csak pakolom a cuccom össze,
nem kérdés hogy jössz-e, nem tarthatsz már vissza.
A lelkem tiszta mint a kristály,
viszlát, good bye, peace, luv

Egy szó mi nem szól csak ott hallgat bent.
Volt ami volt, nincs zaj van csend.
Egy szó ami szól, de nem értem meg
Sokszor mondtad már viszlát-viszlát
Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát
Sokszor mondtad már viszlát-viszlát
Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát

Nincsenek megjegyzések: