2020. június 29., hétfő

Maradj így

Egy hét eltelt megint
Úgy volt, mire virrad itt leszel
Hallom a hangod
Odakint
De sehogy sem érlek el
De Te itt állsz, ugye itt állsz
Csak én nem látlak már

Humoros a magàny egy hét után

Most a Földre szállsz, vagy én csak képzelem
Bolond vagyok talán
Sokszor történt már ilyen
De a végén az út végén, ez nem számít sosem
Egy tiszta gondolat jutott még Nekem

Maradj így,
Hadd nézzelek hajnalig
Maradj így
Nézhetlek, ha nem vagy itt

Hogy nyugszik a Nap most
Hogy nyugszom meg én
Jönnek a hosszú esték
Jönnek
Jönnek felém
Minden vihar lassan
Nyugovóra tér
S mély álomba ringat, majd a szél
Lassan összeforr
Nem tátong az űr tovább
És a lélek meghajol
Elengedi bánatát
Mert a végén
Az út végén
Egy éber éjszakán
Én újra álmodom csendben a múzsám
Maradj így
Hadd nézzelek hajnalig
Maradj így
Nézhetlek, ha nem vagy itt
Hogy nyugszik a Nap most
Hogy nyugszom meg én
Jönnek a hosszú esték
Jönnek
Jönnek felém
Minden vihar lassan
Nyugovóra tér
S mély álomba ringat, majd a szél

Hogy nyugszik a Nap most
Hogy nyugszom meg én
Jönnek a hosszú esték
Jönnek
Jönnek felém
Minden vihar lassan
Nyugovóra tér
S mély álomba ringat, majd a szél

Minden vihar lassan
Nyugovóra tér
S mély álomba ringat, majd a szél

Nincsenek megjegyzések: