2008. május 31., szombat

Dörömbölnek a vágyak

Jó vagy az ágyban, és tetszel nekem,
Lehetnél akár a hű, a hű kedvesem
De nem vagy hű, csak néha kedves
Hozzám és a többiekhez
Na gyerünk...

Egy ősi késztetés bennem
Szinte szétszakítja a testem
Dörömbölnek a vágyak
Maguk alá gyűrnek engem

Egy ősi késztetés bennem
Szinte szétszakítja a testem
Dörömbölnek a vágyak
Maguk alá gyűrnek engem

Ha nem vagy itt, akkor vágyakozol
Ha itt vagy akkor, megöl az unalom.
Nem élhetek veled se nélküled,
Szétzilálod az életem .

Egy ősi késztetés bennem
Szinte szétszakítja a testem
Dörömbölnek a vágyak
Maguk alá gyűrnek engem

Egy ősi késztetés bennem
Szinte szétszakítja a testem
Dörömbölnek a vágyak
Maguk alá gyűrnek engem

Egy ősi késztetés bennem
Szinte szétszakítja a testem
Dörömbölnek a vágyak
Maguk alá gyűrnek engem

Egy ősi késztetés bennem
Szinte szétszakítja a testem
Dörömbölnek a vágyak
Maguk alá gyűrnek engem

Egy ősi késztetés bennem
Szinte szétszakítja a testem
Dörömbölnek a vágyak
Maguk alá gyűrnek engem

Te csak ne sápadj, te csak ne pirulj,
Te csak őrizd meg arcszíned,
Mert jöhet itt még olyan idő
Hogy elveszítheted

Te csak ne sápadj, te csak ne pirulj,
Te csak őrizd meg arcszíned,
Mert jöhet itt még olyan idő
hogy elveszítheted
(ami jár neked)

Nincsenek megjegyzések: