2011. január 19., szerda

A holnap másé már

Rád nézek
És többet kérsz
Úgy félek
Mégis hozzámérsz
Veszélyes lépnem
Mindketten tudjuk jól
Ha hozzád értem
Többé nincs kontroll

A hűvös éj
Tele száz veszéllyel
De a vágyunk győz
Csak most az egyszer

Mint a víz és a part
Hozzám simulhatsz majd
Mint a csend és a dal
Hangod megvigasztal
Most még úgy bújj hozzám
Mintha én sem tudnám
Hogy a holnap másé már

Két vándor
Útjuk összeér
Tűz táncol
Lángja elkísér
Hív egy álom
Valóra válhat még
Oly régen várom
S nem csak álomkép

A hűvös éj
Tele száz veszéllyel
De a vágyunk győz
Csak most az egyszer
Még százezerszer

Mint a víz és a part
Hozzám simulhatsz majd
Mint a csend és a dal
Hangod megvigasztal
Most még úgy bújj hozzám
Mintha én sem tudnám
Mi vár ránk holnap

Mint a víz és a part
Hozzám simulhatsz majd
Mint a csend és a dal
Hangod megvigasztal
Most még úgy bújj hozzám
Mintha én sem tudnám
Hogy a holnap másé már

A hűvös éj
Tele száz veszéllyel
De a vágyunk győz
Csak most az egyszer
Még százezerszer

Mint a víz és a part
Hozzám simulhatsz majd
Mint a csend és a dal
Hangod megvigasztal
Mint az éj és a fény,
Érzem, van még remény!
Hogy a holnap ránk vár

Mint a víz és a part
Hozzám simulhatsz majd
Mint a csend és a dal
Hangod megvigasztal
Most még úgy bújj hozzám
Mintha én sem tudnám
Hogy a holnap másé már

Nincsenek megjegyzések: