2011. január 27., csütörtök

Így jó

Azt mondtad, minden kőben elbuknék,
ha te nem fognád jól a kezem.
Én inkább úgy éreztem, elbújnék,
de már többé nem teszem.

Kicsit fájt, ugye érted?
Így jár, aki téved,
de talpra is áll.
Hát én túl fogom élni,
nem tudsz porrá törni,
ez a harc itt eldőlt már.

Mert így jó -
Nekem ez egy igazán jó végszó,
Egyedül más, mégis ugyanúgy jó.
Magam vagyok, sose fogok így félni, baby
és túl fogom élni.

A pórázod nem nyúlt sajnos hosszabbra,
bár így is azt hitted, jár, ami kell.
Én tettem mindent fel egy rossz lapra,
és ezt én hibáztam el.

Kicsit fájt, ugye érted?
Így jár, aki téved,
de talpra is áll.
Hát én túl fogom élni,
nem tudsz porrá törni,
ez a harc itt eldőlt már.

Mert így jó -
Nekem ez egy igazán jó végszó,
Egyedül más, mégis ugyanúgy jó.
Magam vagyok, sose fogok így félni, baby
és túl fogom élni.

Már mással vár a holnap,
van nálam néhány új lap,
és tényleg másról szólnak,
túl fogom élni.

Tán bánhatnám, hogy vége,
de azt mondom, hogy végre!
És jó, hogy nem kár érte,
túl fogom élni!

Nincsenek megjegyzések: