2015. január 15., csütörtök

Nélküled

Itt állok, tisztán előtted
Elzártam a Világ zaját
Nem kérek semmit se tőled
Egy percig legyél barát
Néhány szót magammal hoztam
Remélem, hogy egyik se bánt
A társam egy egyszerű dallam
Omoljon le köztünk a gát

Érted bármit megteszek
Nélküled én elveszek
Nem ég bennem úgy a tűz
Ha engem messze elkerülsz
Hogyha nem hallom szavad
A lelkem többé nem szabad
Minden sóhaj fojtogat
Nem vívok többé harcokat

Megtöltöm veled a szívem
A töltényed betalált
Ha lenne egy második énem
Azt veled össze láncolnám
Ha a Világ egyszer véget ér
Én akkor is ott leszek veled
A tűz ami bennem lobog
Melegítse át a szívedet

Érted bármit megteszek
Nélküled én elveszek
Nem ég bennem úgy a tűz
Ha engem messze elkerülsz
Hogyha nem hallom szavad
A lelkem többé nem szabad
Minden sóhaj fojtogat
Nem vívok többé harcokat

Nincsenek megjegyzések: