2007. november 13., kedd

Modellezés almával

Alma, alma, piros alma,
Kinek a sors, kinek karma,
De itt és most ebben a dalban,
Legyen egyszerű piros alma!

Gyurma vagyok, gyúrj meg élet,
Bordámból gyúrj Nőt is, én meg
Ültetek fát, ültess alá,
Ott dúdolok do, re, mi, fá,
Szótól halkul hangom, mert nőm
A fára mutat és esdeklőn
Kér engem, hogy együnk almát,
Én meg kérdem: - Milyen fajtát?
- Hát csak olyan piros félét...
- Minek neked, inkább tv-t
Nézzél és ne egyél sokat!
Ezt mondtam s még olyanokat,
Hogy Hófehérke is almától holt.
- De ott a végén nagy öröm volt,
Mert érte jött egy szőke herceg
Vetett ellen a nőm, én meg
Megkérdeztem: -Ki súg neked,
Hogy úgy válaszolsz, mint egy öreg,
Minden hájjal megkent kígyó?
- Hát van itt ilyen,
S már számos szép szó,
Amit használunk, az tőle való,
De elkergetem, ha almát eszünk

Így hát ettünk, Isten velünk,
Kinek a sors, kinek karma,
De itt és most ebben a dalban
Legyen egyszerű piros alma!

Nincsenek megjegyzések: