2012. november 27., kedd

pont

folyton féltem ha boldog voltam
ez a legjobb kedvem ide elhozhattam
ezt ők küldték neked
azt mondták te biztos ismered
semmim nincsen amim eddig nem volt meg
úgy éreztem ahogy érzek most is csak én felelhetek jó akkor
legyen az amire mindig vártál pont
úgy ahogyan elképzelted már
ha valaki te végig tudtad
neked tudnod kellett itt te vagy aki figyelsz csak
ma is ugyanúgy a választ várod pont
ugyanaz a válasz várat pont
úgy ahogyan elképzelted
pont úgy ahogy mindig vártad
a lejtőn túl az újabb lejtő
a viharon túlról az esőfelhőkkel együtt érkezek
mit tegyek ha egy lakat vagyok csak a saját számon?
amitől eddig féltem azt alig várom
megismertelek meg ám
nem is mertelek nem ismerni meg
amikor egyenesen értem küldtek
és most is egy olyat aki nem választott még
neki valakije végig súgott az arcán látni soha nem gyűlölték
változtatni jött úgy hogy közben
a régiben is megmaradhasson minden nekem amit eddig hittem
pont úgy ahogy elterveztem
amikor látnak hogy sírsz mégis mindenki vár
mért ne mennél? mért ne mennél? mért maradnál? mért maradnál?
amikor látod hogy sírnak a te jókedvedért
mért maradnál? mért maradnál? élj! élj!
legyen úgy ahogyan elképzelted pont
ugyanúgy ahogyan mindig vártad
nézz szét! nézd!
ugyanúgy a választ várod hát minket is ugyanaz a válasz várat
pont

Nincsenek megjegyzések: