2014. január 26., vasárnap

Minden jel

Látok valamit messze ott elől
Mire odaérek, lehet, hogy összedől
De érdekesebb, mint mögöttem bármi
Könnyű meghalni, nehezebb várni

Kicsit olyan lettem, mint Te voltál azelőtt
Mikor először mindenki mindenkit összetört
Mások életén jókat sírsz
A magadén röhögsz, ahogy csak bírsz

Telefonálgat a bűntudat,
Keveri a neveket, az arcokat
Mire utolérem elillan a pillanat.

Én csak a tükör vagyok, ébredj fel!
Te, aki a tükörben énekel,
Ha jeleket akarsz, akkor minden jel!

Minimálbérért dolgozik a szív
Sosem vesz fel, néha visszahív
Azt mondja, álmában léghajó
A szél eldönti merre jó

Telefonálgat a bűntudat,
Keveri a neveket, az arcokat
Mire utolérem elillan a pillanat.

Én csak a tükör vagyok, ébredj fel!
Te aki a tükörben énekel,
Ha jeleket akarsz, akkor minden jel!

Minden jel
Minden jel
Ha jeleket akarsz, akkor minden jel!

Nincsenek megjegyzések: